ש. אפר 27th, 2024

לקראת יום ההולדת השמונים של סבתי ניסיתי לחשוב על מתנה מספיק מיוחדת וראויה מכל הנכדים. בכל זאת, בגיל שמונים באמת אין שום דבר שאפשר לקנות למישהי שיש לה הכל ובמיוחד שהיא נשארת מעודכנת בכל מה שקורה ומה שמעניין. בזמן שהרבה אנשים בני שמונים מפחדים מטכנולוגיה, לסבתא שלי יש חשבון בפייסבוק, היא מזמינה ספרים מאמזון וכותבת לנו אי מיילים.

אחרי התלבטויות רבות החלטתי שמה שאני רוצה להכין לה זה ספר תמונות מודפס. אומנם היא שולטת היטב בעולם הטכנולוגיה ובעלת כישורי למידה רבים אבל ספר תמונות מכל הנכדים יהיה משהו שיהיה לה על מנת לרוות נחת וסתם לעלעל כאשר היא שותה קפה בבוקר או תה אחר הצהריים. הכנה של ספר תמונות מודפס היא משימה מאתגרת משום שמדובר על עריכה וסידור של תמונות באלבום תמונות כאשר יש משמעות רבה לתמונות שנבחרות, הסדר שלהן ואורך האלבום.

היה ברור לי שהספר תמונות מודפס שאני רוצה להכין לסבתא שלי צריך להיות עם חשיבה ותכנון רבים מראש ומתוך כוונה ליצור משהו שיהיה משמח ומרגש כאחד. החלטתי לקחת תמונות של סבתי בבילויים שעשתה איתנו הנכדים מאז שנולדנו. הרעיון היה לתת לה איזו שהיא סקירה כיפית ונעימה על בילויים וחוויות שהיא צברה עם כל אחד מאיתנו בנפרד ואז עם כולנו יחד. היו שם תמונונת של סופי שבוע שבילינו אצלה, טיולים בחו"ל, נסיעות ללונה פארק ושבתות בבוקר בים.

כמו כן היינו מבשלים יחד ואוכלים יחד ארוחות שישי וחגים. הופתעתי לראות כמה תמונות משותפות יש לנו ושמחתי שיש לי הזדמנות לערוך הכל לכדי ספר תמונות מודפס אשר ישקף את התענוג של הבילויים שלנו יחד. החלטתי להכין ספר תמונות מודפס בגודל של ספר בישול. בגלל שסבתא שלי לא רואה כל כך טוב רציתי שהספר תמונות מודפס יהיה כך שהיא תצליח לראות בו את התמונות בקלות ולא תרגיש לא בנוח שהיא לא רואה טוב. התחלתי לאסוף תמונות ולסדר אותן בתוכנה על המחשב אשר מאפשרת יצירת ספר תמונות מודפס. מדובר במלאכת מחשבת ארוכה ונחמדה.

By admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *