ש. אפר 20th, 2024

חופש גדול והילדים כבר גדולים ואיןם מסגרות לימוד במהלך החופשה. אנחנו יושבים בבית משועממים מעט לאחר שמיצינו את שלל פעילויות אוגוסט. יצרנו, שיחקנו, טיילנו, שחינו, בישלנו אפינו וןכבר ראינו את כל הסרטים החדשים בקולנוע. מה עושים עכשיו?

אני יושבת עם שני הבנים על הספה בסלון ונזכרת כי כשהיו ממש קטנים ערכתי את התמונות שצילמתי אותם לספר תמונות מודפס.

אני מחפשת בספריה את הספר תמונות מודפס בין הספרים ושולפת אותו בהתלהבות.

אנחנו יושבים שלושתינו על הספה בסלון ומעיינים בספר תמונות מודפס שכולל את כל התמונות של הילדים כשרק נולדו ועד גיל שנתיים. כל כך הרבה רגעים מיוחדים ומרגשים שהונצחו מתנוססים בצבע על דפי ספר תמונות מודפס בכריכה קשיחה. אנחנו מעבירים דף דף ונילהבים להיזכר בכל אותם הרגעים המונצחים באלבום.

כל תמונה גוררת בעקבותיה סיפור וכל סיפור גורר בעקבותיו פרצי צחוק והנאה של שלושתינו.

כך עוברת לה שעה תמימה של דיפדוף בספר תמונות מודפס של הילדים והנאה אחת גדולה. וכשסיימנו את הדיפדוף באלבום, החלטתי שזוהי מתנה מופלאה לחיים וכי ספר תמונות מודפס יכול להשאר אתנו לנצח וליצור עבורנו זיכרונות משותפים לעוד שנים ארוכות.

וכך, גמלה ההחלטה בליבי להכין עוד ספר תמונות מודפס של הילדים של השנים האחרונות. והרי יש ברשותנו כל כך הרבה תמונות שצילמנו מטיולים ובילויים משפחתיים שיש לנו חומר לעוד המון אלבומים.

מצאתי פעילות מושלמת לסוף אוגוסט. הכנת ספר תמונות מודפס יחד עם הילדים.

ישבנו יחד מול המחשב והתחלנו לבחור תמונות לאלבום המשותף. כל ילד בחר תמונות שהוא אוהב במיוחד ואחר כך, נתתי להם לסדר את כל אותן התמונות בתיקיות לפי סדר כרונולוגי.

כשהתיקיות היו מוכנות ישבתי יחד אתם והראתי להם כיצד לערוך את האלבום.

כל אחד מהילדים ערך מספר דפים באלבום לפי דוגמאות שהוא אהב ובחר. שלושה ימים שלמים עבדנו על הכנת ספר תמונות מודפס. הילדים כל כך נהנו מהעשיה, מהדיפדוף בתמונות ומהבחירה שלהם וגם מעיצוב התמונות עצמו בתוך האלבום.

לאחר שהושלמה המשימה, הייתי גאה ומרוצה מעצמי ומהילדים. בעוד מספר ימים יגיע אלינו הביתה עם שליח ספר תמונות מודפס עם כל אותן התמונות המיוחדות שלנו מהשנים האחרונות.

By admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *