ה. אפר 18th, 2024

הדבר החם של הקיץ הפך מטרנד לנישה עצמאית שסוחפת המון אנשים בכל יום. אלבומים בעיצוב אישי הם הרבה יותר מעוד אלבום תמונות והרבה מחשיבים אותה כמתנה המושלמת, המנציחה והנצחית. מה זה בעצם ואיך עושים גם?

בתקופה שאנחנו נמצאים בה, בה הפייסבוק האינסטגרם והסנאפצט שולטים בתמונות שלנו, באופן אוטומטי יורד להם הערך. הכי את התמונות הכי טובות של רגעים בלתי נשכחים לא תמיד אנחנו רוצים לשתף עם 1000 חברים, לכן המון תמונות ננטשות מאחור, נשכחות בתוך מעבה הזיכרון הפלאפוני ואנחנו לא רואים אותם יותר מפעם אחת מיד לאחר הצילום. דווקא בתקופה הזו, חשוב מתמיד לעשות אלבומים בעיצוב אישי פיזיים שנוכל לקחת אותם איתנו ולהנציח אותם בדרך היחידה שמשהו יכול להיות מונצח ומשמעותי, בעולם האמיתי ולא הדיגיטלי.

יש אנשים שלא יסכימו איתי, שיגידו שהפייסבוק שומר את התמונות הכי טוב, אך האלבומים בפייסבוק לא באמת אישיים, לא באמת אמיתיים ובדרך כלל הם רק שלנו. אלבומי תמונות של משפחה ושל בני זוג חייבים להיות פיסיים על דף נייר, פרטיים, רומנטים ולא לעיניי כל.

אלבום בעיצוב אישי הוא אלבום תמונות על דפי נייר, שנראה כמו קטלוג של חברת אופנה ויכול להראות גם כמו ספר תמונות של מייצג אומנותי, זה כל העניין, הוא בעיצוב אישי. אין דבר יותר מושלם מאלבום תמונות אישי שלנו שגם מעוצב על ידינו. המשמעות של האלבום הזה של הספר הזה גדלה ועוטפת את מי שנמצא בתוכו.

איך עושים גם אלבום בעיצוב אישי?
נכנסים לאחד האתרים, אפשר גם פה אלבום בעיצוב אישי, מעלים את התמונות שאנחנו בוחרים, בין 40 ל120. מסדרים אותם לפי סדר, מעצבים את האלבום והוא ישלח אלינו הביתה תוך כמה ימים.

טיפ: כאשר מעצבים את האלבום חשוב מאוד לעצב אותו בצורה שתייצג את הנושא שלו אבל גם את האנשים שבתוכו, לדוגמא: אם זה אלבום חתונה למשל, הוא יכול להיות מעוצב בצבעים לבנים ונקיים אשר מסמלים התחלה וזוגיות אבל צריך לתת לו גם טאצ' אישי כמו תמונה של משהו בעל ערך לזוג שבתוכו או איזשהו אלמנט עיצובי שמייצג את הזוג.

By admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *