ו. אפר 19th, 2024

יום ההולדת של אמי מתקרב ובאוכל האחים כבר מתכנסים לישיבה חשובה בהחלט כדי להחליט כיצד לחגוג את המאורע הגדול.

והרי לא כל יום יש יום הולדת 70 לאמא שלנו ואנחנו רוצים לעשות לה הפעם משהו מיוחד לכבוד יום ההולדת, משהו אישי מאתנו שישאר אתה והיא תהנה ממנו. לא רק חגיגה ולא סתם ארוחה, לא עוד מתנה, אלא מזכרת אמיתית.

והנה הרעיון שלו ציפינו הגיח מאחד המוחות המבריקים שלנו, הכנת אלבום בעיצוב אישי, כזה שיכלול את תמונות כל המשפחה מילדות ועד עתה ויתן סקירה קצרה של החיים המשפחתיים שלנו.

אלבום בעיצוב אישי יפה ומושקע , כזה שאמא תוכל לשבת ולעיין בו ולהזכר בכל אותם הרגעים הנפלאים שלנו כמשפחה. והיא תהנה להביט בתמונות שלנו שמודפסות להן באלבום בעיצוב אישי שנכין לה.

כך, גם כשאנו רחוקים, או לא ליד אמא, תמיד נהיה אתה ולידה ותמיד היא תוכל לפתוח את האלבום בעיצוב אישי שהכנו לה והציץ בתמונות שלנו.

ההחלטה היתה פה אחד כמובן והוחלט על הכנת אלבום בעיצוב אישי לאמא. חודש שלם הוקצב לנו למשימה עד תריך היעד של חגיגת יום ההולדת.

כל אחד מאתנו קיבל משימה חשובה להכנת אלבום בעיצוב אישי. כולנו נדרשנו למיין תמונות שנחות אצלנו במחשב וחלקנו היינו צריכים גם לסרוק תמונות ישנות מהאלבומים בבית אמא מבלי שהיא תדע.

עמדנו במשימה בהצלחה ומיינו את כל התמונות הנבחרות לתיקיה משותפת.

ההנאה שבהכנת אלבום בעיצוב אישי המשותפת שלנו היתה רבה. כל כך הרבה זכרונות צפו ועלו מתוך אותן תמונות ישנות.

אני קבלתי את המשימה של עיצוב הדפים באלבום בעיצוב אישי ובגלל אהבתי הרבה לעיצוב בכלל, נהנהתי מכל רגע בהכנת אלבום בעיצוב אישי.

יומיים שלמים ישבתי בערב ומיקמתי את כל התמונות בדפי האלבום הוירטואלי, בחרתי צבעי רקע, טפטים, ואפילו מסגרות מיוחדות לתמונות. הגדלתי בעת הצורך ואף הוספתי כיתובים נחמדים בכל דף באלבום בעיצוב אישי.

כשהמשימה שלי הסתיימה, שלחתי את הקובץ להדפסה והמתנו עד לקבלת האלבום.

לאחר מספר ימים הגיע האלבום המיוחד והמרהיב שהכנו. זו תהיה המתנה הכי מיוחדת שאמא קבלה מימיה.

By admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *