ה. אפר 25th, 2024

כל כך הרבה תמונות משפחתיות יש אצלי בתיקיות במחשב. לפעמים אני מדפדפת ביען התמונות וליבי נחמץ. כל כך הרבה רגעים יפים וחושבים שמונצחים בתמונות נפלאות קבורות בתוך תיקיות על תיקיות ואין איש רואה אותן.

 

יום אחד גמלה ההחלטה בליבי להדפסת אלבום תמונות שיכלול את כל אותן התמונות ששמרתי בשנים האחרונות. זה יהיה פרוייקט הקיץ שלי ושל ילדי החלטתי.

 

והרי יש לנו חודש שלם להעביר בבית, בחום הגדול של אוגוסט ומה יכול להיות יותר נפלא מפרוייקט שכזה מול המחשב בבית במזגן כשבסופו של דבר לאחר הדפסת אלבום תמונות נוכל להתרווח על הספה יחדיו , לעלעל באלבום ולהזכר באותם רגעי עבר נפלאים.

 

וכך היה. הוכרז פרוייקט הדפסת אלבום תמונות למשפחה ויצאנו לדרך. כל אחד מילדי קיבל משימה. למצוא במחשב בין התיקיות תמונות שהוא אוהב , מרגעים שחובים לו שלו ושל שאר בני המשפחה.

פתחנו תיקיה כללית לצורך הדפסת אלבום ראשון והתחלנו למלא אותו בתמונות.

 

בכל יום כל אחד מהילדים היה מגוייס למשימה. לעתים ישבו הם יחד על המחשב והחלו מתבוננים בתמונות ובוחרים מתוכן את המתאימות להדפסת אלבום. תוך כדי המיון של התמונות הם העלו זכרונות, כל כך הרבה צחוק, חיוכים וסיפורים על רגעי עבר משפחתיים עלו שם בסלון באוגוסט האחרון.

 

הרגשתי שאני עושה משהו כל כך נכון. מעבר לפעילות הכייפית של תכנון האלבום והדפסת אלבום שמעסיקה את הילדים שלי בחופש, תהיה לנו מזכרת נפלאה לחיים.

 

עשינו עבודת צוות מופלאה. בחרנו את כל התמונות הרצויות להדפסת אלבום , עיצבנו את דפי האלבום וקישטנו אום בציורים , מסגרות וקישוטים מיוחדים בלחיצת כפתור. ההנאה היתה מרובה ולאחר כשבוע כבר היו בידנו מספר קבצים להדפסת אלבום תמונות.

החלטנו להדפיס שלושה אלבומים בכדי לא לוותר על כל התמונות הרבות שבחרנו.

 

כשהגיעו לאחר כמה ימים האלבומים שהדפסנו, ההתרגשות היתה בשיאה. ניגשנו לפתוח את החבילה כאילו היה זה אוצר של ממש. ואכן היה זה אוצר אמיתי. פתחנו את החבילה ושלפנו את שלושת האלבומים המרהיבים.

 

ישבנו יחדיו כל המשפחה והתחלנו לדפדף בהנאה  מרובה באלבומים שהכנו בעצמנו. ההנאה היתה כה רבה ואני חייכתי והייתי גאה בעצמי וברעיון הנפלא של הדפסת אלבום תמונות.

By admin

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *